Annika Brandt

Alla inlägg under mars 2011

Av Annika Brandt - 17 mars 2011 10:11

Igår hade jag städning av bloggen, som ni ser kanske. Jag har raderat gamla och onödiga inlägg, det var under en period då mitt låtskrivande stod still, då använde jag bloggen som en "allmän blogg", då bla mycket för fotografering. Men nu känns det som om mitt låtskrivande har börjat komma igång igen, och bloggen kan återgå till sin ordinarie funktion.


Som ni också kanske ser så har de lösenordsskyddade inläggen kommit upp. Just ni innerhåller samtliga de inläggen ljudfiler, utom kategorin "övrigt"...


/ Annika

Av Annika Brandt - 15 mars 2011 14:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annika Brandt - 15 mars 2011 13:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annika Brandt - 15 mars 2011 13:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annika Brandt - 15 mars 2011 13:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annika Brandt - 15 mars 2011 09:07

Hejsan, ja då... har sedan helgen kommit på tanken att göra så att det blir lättare för er som har tillgång till lösenordsskyddade inlägg, alltså tillgången till ljudfiler för demos. Som det är nu så har jag systemet att skapa ett inlägg för varje låt.. vilket är ganska drygt och dessutom jobbigt för er att hålla reda på.


Det som kommer ske att jag kommer skapa tre lösenordsskyddade inlägg, för "genrer", så uppdaterar jag dem bara med ljudfiler. Lättare att hålla reda på det sättet. Jag kommer också, som det är tänkt, att göra det möjligt för er att se texten också.

Av Annika Brandt - 14 mars 2011 08:36

Nej bloggen är inte välskrivande, men så är det när det ämne som bloggen handlar om, inte visar sig med inspiration för en... har inte skrivit något nytt textmaterial på evigheter. Men igår.. äntligen fick man värsta inspirationen på morgonen... det var bara att häva sig upp och börja skriva. Alltid säkrast att skriva ner det man kommer på, för det är lätt gjort att glömma de stroferna man har i huvudet.


Det hela slutade med att det blev två nya texter igår. Två engelska, varav än var en Countryballad text. Men jag har en till Engelsk text i bakhuvudet.. ska se om jag kan få ner något av texten på papper idag... eller i datorn rättare sagt.

Translate

Presentation


Sedan 2003 har jag varit låtskrivare. Har blivit några låtar. Här inne skriver jag om mitt skrivande. Och här kan de som söker efter låtar lyssna på demos. Välkomna in.

följ min blogg

bloglovinbloglovin

Följ mig på andra sidor

Youtube

MySpace

 

Försäljning

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggtoppen.se

Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards