Annika Brandt

Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

BALLADER

Av Annika Brandt - 15 mars 2011 13:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annika Brandt - 29 januari 2015 18:46

Bloggen har nytt utseende… 

Av Annika Brandt - 28 januari 2015 17:38

Efter en längre tids stiljte på musikproduktionen så har en ny låt blivit klar,  o som söker artist/band.    Låten heter "Du vet var jag finns" Skriven av mig, Kriz Rogers o Henrik Mangseth   Låten e en dansbandslåt,  foxtrot.  En könsneu...

Av Annika Brandt - 27 januari 2015 18:07

Kan det bli bättre symbolik i rubriken.  Min blogg har verkligen isidosatts o har inte varit så aktiv som jag egentligen bör vara.  Rättare sagt inte nå aktiv.  Inte en enda post.    Mitt liv har inte haft så mycket musik,  o musikproduktion så...

Av Annika Brandt - 18 april 2014 18:42

(#spotify) Glöm inte bort att "Mia & Christer" med låten "That's why" finns på Spotify.  Låten skriven  av mig, Mia Olsson  och Christer Sandberg.  ...

Av Annika Brandt - 22 mars 2014 09:26

Vill meddela er alla att denna sida fortfarande är aktiv och används... Jag ska försöka hålla den lite rullande med information och inlägg ...

Translate

Presentation


Sedan 2003 har jag varit låtskrivare. Har blivit några låtar. Här inne skriver jag om mitt skrivande. Och här kan de som söker efter låtar lyssna på demos. Välkomna in.

följ min blogg

bloglovinbloglovin

Följ mig på andra sidor

Youtube

MySpace

 

Försäljning

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggtoppen.se

Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS


Skapa flashcards